zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Klanten willen slechts twee dingen

Manu De Boever   |    |  25 januari 2021
Reactie: De auteur heeft het helemaal bij het rechte eind. Bij iedere aankoop hoort een goede service: klachtenbehandeling maakt daar essentieel deel van uit. Als je niet of niet tijdig gehoord wordt wekt dat wrevel op en na verloop van tijd verdwijnt het vertrouwen. En een reputiatie verlies je sneller dan je ze kan opbouwen.
 

Drie manieren waarop Internet of Things SEO voorgoed verandert

SEO Uitbesteden - DoubleSmart   |    |  22 januari 2021
Reactie: Kwam zojuist dit artikel tegen. Interessant om dit te lezen nu we al een goeie 5 jaar verder zijn! Ben het nog steeds helemaal eens met dit artikel de vraag is alleen is het nieuwe tijdperk waar het hier over gaat al in gegaan of kunnen we vandaag de dag nog steeds spreken over een nieuw tijdperk en of deze komt? Al met al blijft de manier van zoeken in Google zich steeds vernieuwen en moeten we daar steeds op in zien te spelen als SEO specialisten.
 

Ondernemingsraden hebben hun langste tijd gehad.

Westland Coörperaties   |    |  22 januari 2021
Reactie: Helemaal mee eens. Kostenpost van de hoogste orde.
 

Zeven manieren waarop de baas (goede) medewerkers wegpest

Marij Bär   |    |  18 januari 2021
Reactie: Als een rode draad door alle reacties loopt de onmogelijkheid om pesters aan te pakken. Mensen hebben al van alles geprobeerd, maar met weinig of geen succes. Hoe kan dat toch?
Pesters kennen de begrippen waarheid en rechtvaardigheid niet en zullen zich ook nooit aan deze waarden en normen conformeren. Vaak vinden ze ook dat de wet voor iedereen geldt, maar niet voor hen.
Wat voor oplossing valt er dan nog te bedenken?
 

Elektrische Volkswagen ID.4 nog dit jaar leverbaar, met 8% bijtelling

JJJansen   |    |  18 januari 2021
Reactie: Wat een mooie auto. Vooral de velgen zijn gaaf! Ook nog volledig electrisch.
 

Ruim helft Nederlanders openhartig over salaris

JJJansen   |    |  18 januari 2021
Reactie: Het belangrijkste om in gedachten te houden is dat het argument 'Ik verdien een loonsverhoging' nooit zo dwingend is voor een werkgever. Je bent wat hen betreft het minimumbedrag waard, want zo ga je niet weg. Als je het salaris van iemand anders als hefboom gaat gebruiken, moet dat in de context van ''Ik verdien betaald te worden x op basis van de kwaliteit van mijn werk.
 

Nederlanders schelden erop los (tegen chatbots)

Hessel   |    |  18 januari 2021
Reactie: Dit valt ons ook op inderdaad bij het trainen van chatbots. Chatbots train je op basis van eerdere conversatie en scheldpartijen of schuttingtaal dragen daar weinig aan bij.
Het verschil van bejegening van chatbots door Nederlanders en onze zuiderburen is trouwens ook opvallend.

21 januari is het trouwens internationale knuffeldag. Goed moment om eens iets aardigs te zeggen tegen een chatbot.
 

`IPhone-gebruikers hebben meer seks`

cheapmedicineshop.nl   |    |  18 januari 2021
Reactie: Elke man met een erectieprobleem moet het probleem snel oplossen, zodat ze zoveel mogelijk kunnen profiteren van hun realiteit met hun levensassistent. Erectieproblemen hebben niet alleen invloed op het lichaam, maar voeren ook innerlijke neigingen of behoeften uit. In het licht hiervan zullen verschillende mannen de kwade gevolgen ondervinden van verschillende soorten geestelijke welvaartskwesties, zoals demoralisatie en onrust. Om erectiestoornissen bij mannen snel op te lossen zonder enige vorm van resultaat, kunt u de Cenforce-oplossing gebruiken. Cenforce-pillen geven de tweede prestatie enkele minuten, zodat men zonder twijfel het erectieprobleem zonder probleem kan verbeteren en hun verlangens en gevoelens kan vervullen met hun levensaccessoire.
 

Zeven manieren waarop de baas (goede) medewerkers wegpest

Magda Rijk   |    |  18 januari 2021
Reactie: Goedemorgen RP,

Wat goed van je dat je tracht om pesters aan te pakken en dat via een wet mogelijk te maken!

Ik lees ook dat je binnen afzienbare tijd een website wil lanceren, dat lijkt me heel goed.

Ik weet op dit moment niet goed of ik actief mee wil doen, maar ik wil wel mijn steun geven om mee te strijden.

Mocht die website verschijnen, dan hoor ik dat graag.

Succes!!!
 

Zeven manieren waarop de baas (goede) medewerkers wegpest

RP   |    |  17 januari 2021
Reactie: Triest alle verhalen, en nog het meest triest is het feit dat er in al die jaren niets veranderd is en preventie etc. niet voorkomt dat medewerkers door de leidinggevende finaal kapot gemaakt worden en met een burn-out thuis komen te zitten. Ik ben gestart met onderzoek, o.a. lees ik met bewondering naar de wetswijziging in België om de pesters aan te pakken en ga me hard maken om er voor te zorgen dat de pester in Nederland ook ter verantwoording geroepen wordt en de consequenties van zijn/haar gedrag onder ogen moet zien. De slachtoffers van de 'me to' beweging hebben terecht aan de bel getrokken, maar de pester, die evengoed grensoverschrijdend gedrag laten zien, kunnen hun gang gaan.

Geen enkele actie tot nu toe heeft ertoe geleid dat de pester aangesproken wordt echter vaak ook nog eens promotie krijgt. Het slachtoffer is compleet kapot gemaakt en zit met een burn-out thuis. Dit moet stoppen en daar ga ik me hard voor maken. Welke advocaat wil mij helpen, ik wil vooral voor de duizenden slachtoffers voor de toekomst het verschil maken. Ze moeten weer uit een angstige en onzekere situatie met plezier hun werk kunnen doen. Ik heb altijd met plezier mijn werk gedaan maar dit wordt me nu door 1 persoon, namelijk de teamleider onmogelijk gemaakt. Met grote ontsteltenis lees ik de verhalen. De werkgever hoort dat er gepest wordt, doet niets en het kost de samenleving miljarden. Het pesten neemt pandemische vormen aan (las Ik) niemand durft zijn nek ut te steken voor de slachtoffers of weten de weg niet, maar we blijven 'lief' praten en onderhandelen. De stichting 'Stop Pesten Nu' doet zeer goed werk, evenals andere stichtingen die dit thema oppakken, maar het heeft niet kunnen voorkomen dat er duizenden slachtoffers bij komen en de aantallen stijgen schrikbarend.

Mediation wordt o.a. voorgesteld alsof dat helpt, dat is een farce en een manier voor de werkgever om onder de eigen verantwoordelijkheid uit te komen en heb dit zelf aan den lijve ondervonden. Als maar 1 van beide partijen het op wil lossen, is mediation iets wat je als werkgever af kunt vinken om aan te tonen dat je je ingespannen hebt om het pesten op te lossen.
Wetenschappelijke literatuur bevestigd dat mediation in nagenoeg de meeste gevallen van pesten geen enkele zin heeft, het lost niets op! Het moet stoppen, cijfers ut het verleden laten zien dat er jaarlijks 250 mensen zelfmoord plegen ten gevolge van pesten. Ik ben benieuwd wat de cijfers nu zijn, ik vermoed dat die minstens verviervoudigd zijn. Als Maurice de Hond, Radar, de talkshows en wie van invloed kan zijn, daar nu eens keihard op insteken moet het ons toch met elkaar lukken zoals in België om de pesters aan te pakken zodat de slachtoffers weer met plezier hun werk kunnen doen. Wie wil er met me strijden tegen dit grote onrecht? Het doel is om eindelijk recht te doen aan alle slachtoffers. Mijn insteek is om binnen afzienbare tijd een website te lanceren om de verhalen te verzamelen en de noodzaak bij de overheid aan te tonen met maar 1 doel. Verander de wet zodat we pesters een halt toe kunnen roepen
 

Ontwikkeling e-invoicing zorgt voor toename wereldwijde B2B-commerce in 2015

Factoringmaatschappij   |    |  15 januari 2021
Reactie: online real time facturering is uitstekend om je processen te optimaliseren, maar besef ook dat uw klanten niet altijd eenzelfde automatisch proces ingericht hebben.
zo kunt u nog wel eens langer wachten op factuurbetalingen. Factoring (ook wel factuur financiering genoemd) voorziet in de mogelijkheid om daarin 'near real time' ook de facturen betaald te krijgen.
 

Zo geef je het kantoor een nieuwe look

Kim   |    |  13 januari 2021
Reactie: Leuk bericht om te lezen. Geeft genoeg inspiratie om mijn eigen werkomgeving te veranderen.
 

Visitekaartjes bepalen uitstraling

Tapsy   |    |  9 januari 2021
Reactie: Beste Phil,

Bedankt voor het artikel. Een eerste indruk is heel belangrijk. De visitekaart speelt hierbij een belangrijke rol! Wist je dat er nu ook NFC visitekaarten zijn?
 

De zwarte kant van Black Friday

Henk   |    |  7 januari 2021
Reactie: Het beste is gewoon kijken bij een goede prijsvergelijker...
 
< vorige 34 35 36 37 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10