Reactie: Bedankt voor de inspiratie, wij gaan vast wel iets doen aankomende Valentijn. Ik vind het alleen wel heel commercieel, biedt ook weer leuke kansen natuurlijk!
Reactie: Marthe raakt wel een punt aan dat al langer speelt, maar waar het bij de authentieke bedrijven lastig is om te transformeren. Het loslaten van de controle gebeurt nu een beetje door de corona, 'elk nadeel heb zijn voordeel...'
De twintigers van nu maar ook de dertigers willen vaak meer vrijheden, daar is niks mis mee als je ze maar afrekent op prestatie. De VS is het land waar iedereen wordt afgerekend op prestatie. Daar hebben ze het over 'the age of the freelancer' of de 'gig economy'. Er gaan daar veel dingen fout, maar hier kunnen we wat van leren.
Reactie: Mooi artikel en zeker waar. Het is niet alleen het loopje van online zichtbaar tot conversie, het is vooral ook hoe je schrijft.
als je content op de juiste manier is opgebouwd kan het herkenning oproepen en zelfs online verleiden. Dit begint al bij de metatags in de zoekresultaten en gaat door de hele webshop / site heen door. Content marketing dan heeft vele voordelen.
Reactie: Het is intussen 9 jaar geleden dat Facebook Instagram overgenomen heeft. Intussen hebben ze van Instagram een succesverhaal gemaakt. Als je het aantal gebruikers vergelijkt met Snapchat.. Dan hebben ze dat platform volledig uit de markt geduwd.
Reactie: Er moet dringend worden geïnvesteerd in goede mechanische ventilatie: vooral in scholen, bedrijven, rusthuizen en sportcentra, maar ook in andere ruimtes waar veel mensen samen komen. Het wordt tijd dat we terug naar kantoor kunnen.
Reactie: Mensen hebben dit jaar echt e-learning en webinars ontdekt. Niet enkel dit, maar ook het merendeel van de vergaderingen moet nu via een conference call gebeuren. Bedrijven maken omwille van Corona een digitale shift mee.
Reactie: Omdat al dat webverkeer betaald moeten worden, bieden wij onze medewerkers een extra vergoeding aan. Ter compensatie, want in België zijn de mobiele kosten best hoog.
Reactie: Het nieuwe tijdperk is volgens mij reeds ingegaan. Gesproken zoekopdrachten worden steeds belangrijker gezien de tech bedrijven hier ook gretig op inspelen. Daarnaast moet je als SEO specialist de nieuwste trends blijven volgen want de SEO-wereld staat niet stil.
Reactie: Erg interessant om te zien welke verschuiving er momenteel plaats vindt. Ik merk zelf de stijging in de E-commerce vooral. Helemaal door de huidige lockdown zijn er steeds meer mensen die ervoor kiezen om online te gaan.
Reactie: DHL is inderdaad echt verschrikkelijk!
Ze gooien het pakket -zonder pardon- over het hek in de tuin, zodat iedereen er bij kan. En dat maak ik regelmatig mee en terwijl ik gewoon thuis ben om het aan te nemen.
Het hangt overigens wel af van de DHL-bezorger.
Reactie: Door Corona zijn sommige markten wel wat verschoven, maar wij merken wel net zoals hier al beschreven is dat in de wereld van het relatiegeschenken bedrukken en personaliseren functionaliteit steeds belangrijker wordt.