zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Nederlander verhuist minder graag voor baan

Henk   |    |  4 mei 2021
Reactie: Het verbaast me niet echt dat Nederlanders niet warm worden van het moeten verhuizen voor een baan. Ons land is namelijk klein genoeg en de meeste plekken zijn over het algemeen goed bereikbaar.
 

Vrouwen kiezen steeds vaker voor een beroep in de ICT

Dawn Bailey   |    |  4 mei 2021
Reactie: Vanuit de Human Capital Agenda ICT (HCA ICT), waar CA-ICT (het opleidingsfonds arbeidsmarkt ICT) partner van is, wordt gewerkt aan een opschalingsplan rondom regionale initiatieven voor om- en bijscholing naar ICT-professionals.
 

Meidendag in de Bouw trekt 41 deelneemsters

Peter   |    |  4 mei 2021
Reactie: Heel fijn dat er zoveel inschrijvingen binnen zijn gekomen uit deze meidendag. Ik geloof dat de bouw in de toekomst steeds aantrekkelijker gemaakt zal worden voor vrouwen. Dit is nodig om het tekort in de bouw terug te dringen.
 

FNV Bouw leidt uitzendkrachten op

Peter   |    |  4 mei 2021
Reactie: Heel goed dat FNV deze stap zet. Niemand kan over de vergrijzing in de bouw heen en daarom is het belangrijk om nu voldoende mensen op te leiden om het gat op te vullen.
 

De lente is de beste tijd om te verhuizen

Henk   |    |  4 mei 2021
Reactie: Begrijpelijk dat de lente een populaire tijd is om te verhuizen. Het weer is dan over het algemeen lekker en je hebt er zin in om naar je nieuwe huis te vertrekken.
 

Gratis wifi wordt de norm in horeca

Karel   |    |  4 mei 2021
Reactie: Dit vind ik een goede ontwikkeling. Veel mensen kunnen vandaag de dag niet meer zonder wifi. Het is daarom ook een goede ontwikkeling dat de horeca gratis wifi aan wil bieden aan haar klanten.
 

Nederlander verliest vermogen en bouwt grotere schuld op

Sammie   |    |  4 mei 2021
Reactie: Zo zie je maar hoe belangrijk het is om je vermogen te spreiden en niet op één paard te wedden. Ik adviseer mensen dan ook altijd om voldoende vermogen te spreiden in aandelen en obligaties.
 

Aantal toeristen in Amsterdam neemt toe

Andre   |    |  3 mei 2021
Reactie: Ergens vraag ik me af of Amsterdam al deze toeristen wel aankan. Het is leuk dat de stad en ondernemers er geld aan verdienen, maar ik verwacht dat het aantal toeristen niet oneindig kan groeien.
 

Koningsdag: toeristen het land in, Nederlanders eruit

Andre   |    |  3 mei 2021
Reactie: Leuk dat koningsdag in het buitenland ook een bekend feest is. Ik vind het vooral leuk dat Italianen en Spanjaarden helemaal naar Nederland afreizen om te feesten.
 

Import gas niet van invloed op Nederlandse energierekening

Gijs   |    |  3 mei 2021
Reactie: Fijn dat de import niet van invloed is op de gasprijs. Ook hebben we gezien dat de olieprijs inderdaad onder de 100 dollar per vat is gezakt. Dit is fijn voor consumenten, omdat ze hierdoor minder hoeven te betalen aan de pomp.
 

Olie-exporterende landen voorspellen sterk stijgende olieprijs voor 2014

Gijs   |    |  3 mei 2021
Reactie: Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt voor de wereld. Als de olieprijs stijgt, zal dit gevolgen hebben voor de consumenten aan de pomp.
 

De grote impact van zoiets ‘kleins’ als een kop koffie

Harm Hardeman   |    |  3 mei 2021
Reactie: Goede koffie is uiteraard belangrijk om medewerkers tevreden te houden. Als je als bedrijf veel klanten over de vloer krijgt, is het zeker net zo belangrijk om hun goede koffie aan te bieden.
 

Minder vraag naar bouw & infraspecialisten

Henk   |    |  27 april 2021
Reactie: Waar de vraag naar personeel in de bouw in 2012 nog laag was, zien we dan bedrijven vandaag de dag mensen tekort komen. Ik ben dan ook erg blij dat professionals in de bouw niet bang hoeven te zijn dat ze snel hun baan kwijt zullen raken.
 

Zeven veel gemaakte blunders in offertes

Blisss Software   |    |  26 april 2021
Reactie: Voordat de offerte gemaakt wordt, kun je blunders ook al voorkomen. Vaak zie je dat het in het verkooptraject zelf al misgaat. Verkopers luisteren te weinig naar hetgeen hun prospect écht wil en te vertellen heeft. En al helemaal als verkopers bij het maken van een offerte op een later moment nog moeten terughalen wat de klant heeft gezegd. Een goed bezoekverslag dat je vastlegt in je CRM systeem kan al wonderen doen. Leg het vast, zodat je het op een later moment gemakkelijk kan terughalen en hierop de offerte persoonlijk en passend kan maken.
 
< vorige 27 28 29 30 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10