Reactie: Vind Coolblue een goed voorbeeld dat uitgelicht word. Als je hun vacature teksten lees, is dat niet de standaard tekst maar een combinatie van humor en eigenzinnigheid. Zij doen echt ''Practice what you preach''.
Reactie: Deze lijst is ook voor studenten die nog zoeken naar een richting een goed ijkpunt. Indien ze op zoek zijn naar branches waar ze carrière op de lange termijn willen maken.
Reactie: De tijd waarin kamperen betekende dat je met je tentje ergens ging staan lijkt voorbij. Vandaag de dag wil men vooral in luxe genieten van de vakantie. Een camper past goed in dit plaatje. De verwachting is dan ook dat deze trend door zal zetten en meer campers een eigenaar zullen krijgen.
Reactie: Heel goed dat er aandacht is voor werk in de tuinbouw. De tuinbouw is namelijk een belangrijke sector waar altijd behoefte is naar goed personeel. Hopelijk werpt deze campagne dan ook haar vruchten af en kiezen meer mensen voor een baan in de tuinbouw.
Reactie: Ik werk al jaren met veel plezier met Dyflexis. Niet alleeen hun oplossingen op het gebied van Workforce Management, maar vooral hun kunde is wat hen onderscheidt.
Sinds kort gebruik ik het kloksysteem, de Rex-O-matic. Nu heb ik alle klokmomenten direct in het systeem en kan ik hierop anticiperen. Heel fijn!
Reactie: Dit is zeker zo. In merk in mijn kaakpraktijk vooral dat het stressniveau bij veel werknemers ook terug de hoogte in geschoten is. Dit uit zich in hoofdpijn, stramme spieren rond de nek en kaak, ...
Reactie: De maatregel dat kantoorpanden een energielabel C of beter moeten hebben heeft zeker een grote impact en levert een flinke energiebesparing op. Toch merken we dat nog niet alle kantooreigenaren op de hoogte zijn van deze komende verplichting. Wij verwachten dat in 2022 veel eigenaren ''last minute'' nog energiebesparende maatregelen gaan uitvoeren. Ons advies is om dit zo snel mogelijk te doen.
Reactie: Begrijpelijk dat de markt voor vermogensbeheer zich meer moet gaan richt op klantbehoefte. De consumenten van vandaag zijn nou eenmaal mondiger dan enkele jaren geleden en ze verwachten ook steeds meer service. De vermogensbeheerders die aan deze vraag kunnen voldoen, zullen beter en sterker uit deze crisis komen.
Reactie: Belachelijk dat de persoon die het product afneemt ook moet betalen voor de markting van dat product. Veel particuliere beleggers zijn hier waarschijnlijk het schip in gegaan en hebben hierdoor rendement ingeleverd. Hopelijk stoppen deze praktijken snel, maar reken er maar niet op.
Reactie: Wanneer organisaties handelen op basis van relevante, betrouwbare en real-time data, kunnen zij nog sneller reageren op veranderingen. Scherp en goed geschreven artikel.
Reactie: Verandering is niet iets wat gemakkelijk door te voeren is. Het is geen spel van belonen en straffen. Verandering moet van binnenuit komen, mensen moeten begrijpen waarom ze moeten veranderen.
Reactie: Zonde dat nog steeds zo veel organisaties deze kans laten liggen! De ervaring van je klanten is het allerbelangrijkste. Volgens mij zou het tot je primaire bedrijfsprocessen moeten behoren om die continu te optimaliseren. Positieve klanten brengen ten slotte weer nieuwe klanten aan. Het is de beste marketing die er is!
Reactie: Ongelooflijk dat er toch vergaderd wordt als men eigenlijk al weet dat deze niet bij zal dragen aan nieuwe actiepunten. Vandaag vergaderen mensen behoorlijk wat af, maar geven ze steeds vaker aan dat deze vergaderingen geen positief effect hebben. Daarom hoop ik dat bedrijven minder gaan vergaderen en weer gewoon gaan werken.