Reactie: Ik denk dat voor veel mensen de winst zit in het minder energie verspillen in files en vroeg moeten opstaan daarvoor. Althans, zo ervaar ik het. En ja, nu mensen het afgelopen jaar van techniek gebruik moesten maken is die drempel zo goed als weg. (of minder).
Reactie: Beste,
Ook al begrijp ik dat jullie ''leidinggevende mannen'' willen bereiken, ben ik ervan overtuigd dat ook vrouwen hier veel aan zouden kunnen hebben en betreur ik dus dat enkel mannen zich kunnen inschrijven.
Jammer
met vriendelijke groeten
Karine
''Coaching of Insolvent Entrepreneurs and the Change in Coping Resources, Health, and Cognitive Performance''
Coaching Annual Awards 2020. Henley business School.
Er staat: De onderzoeker kreeg er ook de ''Coaching Annual Award'' voor van de Britse Henley Business School.
Vraag: Is dit onderzoeksrapport ook ergens terug te lezen?
Reactie: Wij hebben veel onderzoek gedaan naar het laten maken van apps in India. Toch blijkt dat in 90% van de gevallen het beoogt rendement niet gehaald werd. Zonde van alle investeringen als je het ons vraagt.
Reactie: Goed om te zien dat de techniek weer aantrekt. Pas afgestudeerde studenten hoeven zich dus geen zorgen te maken dat ze niet aan het werk komen na hun afstuderen. Hopelijk zien zij dit ook terug op hun salarisstrook, aangezien meer vraag zorgt voor betere voorwaarden.
Reactie: Jammer dat er minder vrouwen dan mannen in de techniek werkzaam zijn. Persoonlijk denk ik dat de technische sector er goed aandoet om meer vrouwen aan te trekken. Vrouwen zijn namelijk prima in staat om in de technische sector te werken.
Reactie: Wij werken veel met Google samen om onze websites hoger in Google te krijgen. De zoekmachine verzamelt inderdaad veel data. Maar wij zijn er van overtuigd dat deze data niet eenvoudig terug te linken is naar de persoon. Iedere bezoeker wordt een nummer en blijft een nummer. Tenzij je bij Google werkt, kun je dus nooit achterhalen om wie het gaat. Ook niet als delen van de dataset uitleggen.
Reactie: Grote bedrijven weten precies hoe ze websites in moeten richten. Een website laten maken is voor deze bedrijven een belangrijk onderdeel. Als de website niet goed functioneert wordt de klantenservice platgebeld. Daarbij moet er rekening gehouden worden met de oudere bezoekers. Jongeren klikken eenvoudig door tientallen pagina's. Ouderen verlies je vrijwel zeker na de 3e klik.