zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Zeven veel gemaakte blunders in offertes

Jas.nl   |    |  16 december 2021
Reactie: Leuk artikel!
 

Zeven veel gemaakte blunders in offertes

Willem Gravenberg   |    |  16 december 2021
Reactie: Interessant verhaal! Zeker nuttige dingen geleerd die ik zelf kan gaan toepassen.
 

Ultieme teambuilding: met het team op vakantie

Nederlandseonlinecasino.com   |    |  15 december 2021
Reactie: Teambuilding is een belangrijk onderdeel van ons bedrijfscultuur. Wij zien teamuitjes als een middel om ons medewerkers aan elkaar te verbinden en een betere sfeer te creëren op de werkvloer. Het werpt in ieder geval zijn vruchten af!
 

25 procent meer omzet verwacht door face-to-face zakendoen

Sven   |    |  14 december 2021
Reactie: Ik denk dat face to face contact zeker bijdraagt aan een hogere omzet. Je sluit veel sneller een deal, omdat het ook moeilijker is weg te gaan zonder duidelijke afspraak. Dit is bij videobellen makkelijker, met één druk op de knop is een onderhandeling beëindigd.
 

Bedrijven verwachten tweedeling kantoorwerkers en thuiswerkers

Jetske   |    |  14 december 2021
Reactie: Denk dat een soort roulatie systeem ook kan helpen. Dat je een werkplek kan boeken voor een bepaalde dag, mocht je echt fysiek met mensen in contact komen of willen spreken.
 

Traditioneel kerstpakket populairste extra beloning

Jonathan   |    |  14 december 2021
Reactie: Is er ook gevraagd naar de hoogte van de thuiswerkvergoedingen? Daar hoor ik grote verschillen in, van 80 cent tot wel 5 euro per dag.
 

Zijn vrouwen betere leiders dan mannen?

Amsterdam   |    |  13 december 2021
Reactie: Erg mooi om te zien dat het onderwerp van deze documentaire vandaag de dag relevanter is dan ooit!
 

Thuiswerkers klagen het meest over hoofdpijn, stijve nek en vermoeide ogen

Dutch Eye Clinic   |    |  9 december 2021
Reactie: Vermoeide ogen is veelgehoorde klacht. Niet gek ook gezien thuiswerkers de hele dag achter een scherm werken en vaak weinig buiten komen. Wat alles behalve gezond is voor de ogen.
 

Vrouwen en techniek zijn goede combinatie

Vera   |    |  3 december 2021
Reactie: De technische sector is een prima plek om in te werken. Ik vind het dan ook jammer dat er weinig vrouwen werkzaam zijn in deze sector. Hopelijk kan de sector met initiatieven komen om deze sector aantrekkelijker te maken voor vrouwen.
 

Bedrijven verwachten tweedeling kantoorwerkers en thuiswerkers

Kim   |    |  2 december 2021
Reactie: Begrijpelijk gezien de huidige situatie. Corona is niet iets waar wij snel vanaf gaan komen, wellicht wel nooit. Gelukkig kunnen wij ruim voldoende afstand houden op kantoor en werken het liefst samen aan leuke projecten!
 

Laptop veel milieuvriendelijker dan desktop

DeOudeSchakelaar   |    |  26 november 2021
Reactie: Fijn dat deze informatie geboden wordt over milieuvriendelijkheid. Ik ga hier zeker rekening mee houden in mijn eigen bedrijf.
 

Om veerkrachtiger te zijn, moeten bedrijven zich op snelheid en schaal richten

Jacqueline | Excellent Sales Training   |    |  18 november 2021
Reactie: Je merkt op alle vlakken van de economie dat de komst van de technologie veel heeft verandert. Ook de relatie met tussen klant en aanbieder. De klant heeft zelf al veel vooronderzoek kunnen doen, en verwacht dus veel meer van de aanbieder. Dus niet alleen de manier waarop gewerkt wordt, maar ook de manier van verkopen is flink aan het veranderen. Het is interessant wat de volgende verandering gaat zijn in onze economieën.
 

Bedrijven zijn niet goed uitgerust om de klantervaring te verbeteren

Marieke | Excellent Sales Training   |    |  18 november 2021
Reactie: Jammer dat veel bedrijven niet investeren in de buyers journey. Een klantrelatie opbouwen en de klant laten ervaren wat goede service is, geeft veel terug. Mond-op-mond reclame brengt nog altijd veel (loyale) klanten binnen.
 

Bedrijven kunnen veel winnen door klant te verrassen met hun service

Marieke | Excellent Sales Training   |    |  18 november 2021
Reactie: Het is een logisch dat met de komst van alle online tools, de klant zelf al veel meer weet en dat dus ook meer verwacht van de aanbieder. Je kunt je opstellen als een adviseur naar de klant toe. Een vertrouwelijke band te creëren, en dus tijd besteden aan het ontwikkelen van die band, in plaats van de offerte er meteen door te drukken. Verkopen van vroeger is niet de toekomst.
 
< vorige 16 17 18 19 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10