Reactie: We zitten in een revolutie, Smart? Dat betwijfel ik wel zeer snel.. te snel voor mij. Sta juist stil bij dit stuk en kom verder dan Google. Ik zelf zit al veel langer in de cloud. Wolken dat is wat ik daar zie! Hier zie ik schapen.. ;)
Reactie: Interessant artikel. Ik heb ook eens een studie gelezen waaruit blijkt dat vrouwen als 'koud' worden gezien als ze voor zichzelf onderhandelen, terwijl het bij mannen meer geaccepteerd wordt of zelfs wordt verwacht..
Reactie: Dat een privé jet niet altijd duurder hoeft te zijn in vergelijking met een business class ticket bewijzen air taxi's.
Luchttaxi's vliegen over het algemeen met een uniek en kleiner, daarom ook kosten gunstiger vliegtuig. Ze positioneren deze strategisch door Europa heen en kunnen zodoende het aantal reposities verkleinen. Reposities zijn de verplaatsingen van het privé vliegtuig om de klant op een bepaalde locatie op te pikken.
Zodoende dalen de kosten voor de klant en kunnen privé vliegtuigen voor beduidend lagere kosten dan een privéjet aangeboden worden.
Reactie: Ben ik het opzicht wel mee eens, een aantal jaren terug zag ik een interview met Ivo Opstelten, die niet wist wat spam was. Persoonlijk vond ik het een goede politicus, maar het bevestigt het probleem wel,.
Reactie: ''Hoe sla ik een brug zodat medewerkers erop vertrouwen dat we dit alsnog gaan doen?''
Niet. Stop er maar mee. Dit gaat ook komend jaar niet gebeuren...
Reactie: Al meerdere malen hebben we, met intervallen van enkele jaren, geprobeerd 'iets' te doen, 'saleswise', met LinkedIn. Helaas kan LinkedIn hun gepresenteerde reputatie en voorstelling van zaken niet waarmaken. Cijfermatig kloppen de getallen niet en veel is simpelweg een kopie van en kopie van een kopie waardoor er al snel een hijgerig hypen plaats vind zonder degelijke inhoud. Ook wanneer je met (sales) staff in contact en gesprek gaat blijken zowel kennis als inzicht te ontbreken en men meer geïnteresseerd is eigen gelijk en nummerieke aantallen dan strategieën zoals voor sales. Zelfs de presentatie van veel professionals blijken aantoonbaar niet te kloppen en er is ook op bedrijfspresentaties vrijwel geen enkele controle. Door de enorme vervuiling van accounts daardoor ontstaan is linkedIn niet een al te betrouwbaar medium. Helaas.