Ik zou wel eens willen weten in welke branches de stemmers werkzaam zijn?
Ikzelf in de techniek en heb als klant ervaring met adviesbureau's.
Groet, Gijs
Mithra Nouri
|
|
24
-
06
-
2007
|
11
:
02
uur
Klein is niet persé beter, maar dat geldt voor groot ook. Als kleine klant voel ik me bij 'groot' eerder een nummer. Daar blijken de kosten van maatwerk de keuze voor de standaard sterk in de hand werken. Bovendien krijg je als nieuwe [kleine] klant vaak nieuwe consultants, die niet altijd het ervaringsniveau meebrengen waarvoor je 'groot' koos. Mijn ervaring is dat 'klein' vaak persoonlijker is, meer maatwerk mogelijk maakt en een redelijk prijsniveau biedt. Je moet er wel wat voor doen: een gedegen selectie van het adviesbureau op basis van vooraf vastgestelde criteria plus een klik met de adviseur en liefst nog met zijn 'baas'. Uiteindelijk gaat het ook hier om gunnen, maar kijk uit om de adviseur te kiezen die het meest op je lijkt. Van je opponent kun je immers het meeste leren!