4 mei 2016 -
De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Managersonline.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.
Simplify gaat vandaag van start. Een compact team dat complexe vraagstukken binnen branding, marketing en sales aanpakt. Het kernteam bestaat uit oprichters en eigenaren Carletta Jacobs, Erik van Doorn en André van Straten. En hoewel Simplify nieuw is, werken zij al ruim 15 jaar samen. Zij zorgen voor de strategie en het concept. De oplossing van het vraagstuk dus.
Daarna gaat Simplify Production aan de slag om te zorgen voor een vlekkeloze executie van de plannen. Met ervaren specialisten zoals Willem Legerstee, Charles Giesberger, Mark Verdonk en Pieter Tel.
Simplify houdt de zaken graag zo simpel mogelijk en werkt daarom met een ‘menukaart.’ Daarop staan de vraagstukken benoemd waarvoor Simplify ingeschakeld kan worden. Dit zijn echt de issues waar de focus, kennis en creativiteit van Simplify het verschil kunnen maken. Voorbeelden zijn: positionering, brand development, new product development, packaging, business development, distributiestrategie, go-to-market-strategie en activaties.
Op de website is ook een simpel briefingsformulier te vinden. Zie www.teamsimplify.nl