zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Een nieuwe Business Club voor de regio Amsterdam en Haarlem

15 mei 2014 - De IDBO Business Club zoekt leden die inspirerend zijn en net als wij hun kennis en vaardigheden willen vergroten. Het moet een groep van leden worden die enthousiast de markt willen bewerken om meer groei in omzet en kennis te realiseren.
 


Waarom een nieuwe Business Club? Paul Avontuur en Ernst Pietersen, de eigenaren van IDBO bezoeken al vele jaren diverse Netwerk- en Business Clubs. Niets verkeerd aan en ze hebben het meestal naar hun zin. Interessante mensen en met wisselend succes sparren met elkaar en soms gebruik maken van elkaars netwerk. De verschillen tussen de onderlinge Netwerk – en Business Clubs zijn niet erg groot. Van het wekelijks bij elkaar komen met leads voor je collega clubleden tot het maandelijkse bij elkaar komen om te speed daten en te borrelen. Allemaal bieden ze wel wat.


 
Wat zij echter missen is een echte drive van de meeste leden om de markt te veroveren.  
 
Omdat zo’n Business- of Netwerkclub niet bestaat willen zij in september 2014 zelf starten met een Business Club. Ze bieden aan de leden van de IDBO Business Club weinig gezelligheid. Wat ze wel bieden is gedrevenheid, kennis en vaardigheden om met z’n allen te groeien in omzet.  
 
De IDBO Business Club ondersteunt de leden met specialisten op het gebied van sales. Dit doet ze door middel van trainingen en workshops en natuurlijk met een aantal Netwerkbijeenkomsten per jaar. Iedereen die de motivatie heeft om er voor te gaan en meer omzet wil scoren is welkom als lid. Zij biedt geen exclusiviteit aan branches.
 
De IDBO Business Club zoekt leden die inspirerend zijn en net als Avontuur en Pietersen hun kennis en vaardigheden willen vergroten. Het moet een groep van leden worden die enthousiast de markt willen bewerken om meer groei in omzet en kennis te realiseren.
 
Voor het eerste jaar hebben zij hiervoor alvast een programma samengesteld. Het is een uitgebreid programma waarbij zij toch in staat zijn om de maandelijkse contributie laag te houden. Het is voor IDBO geen verdienmodel. Wat zij er vooral graag voor terugzien is een enthousiaste groep leden die net als hen energie krijgen om meer omzet te scoren. 
 
Bent u geïnteresseerd? Dan kunt u nu een optie op het lidmaatschap nemen, het verplicht u tot niets. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van onze business-clubactiviteiten en u bepaalt zelf of u wilt instappen of niet. We willen in september 2014 starten met minimaal 25 deelnemers. Uiteindelijk willen we groeien naar een club van 100 inspirerende en enthousiaste leden. Kijk voor meer informatie op: http://www.idbogroep.nl/business-club  
 
Meer informatie is te vinden in deze pdf.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10