7 februari 2017 -
Het nieuwe jaar is gestart en een derde van de Nederlanders heeft weer een lijstje met goede voornemens. Minimaal drie keer per week sporten, meer sparen en meer tijd doorbrengen met familie zijn de bekendste.
6 februari 2017 -
Tegenwoordig is ‘een telefoon van de zaak’ zelfs een belangrijke secundaire arbeidsvoorwaarde aan het worden. Werknemers zijn daarmee altijd bereikbaar, ook als zij onderweg of thuis zijn.
6 februari 2017 -
Al jaren is rekeningrijden onderwerp van discussie in Nederland en ook nu is dat weer het geval. Volgens Vereniging Zakelijke Rijders (VZR) zijn vooral op het gebied van uitvoering en privacy de bezwaren te groot.
6 februari 2017 -
Hoewel organisaties steeds platter worden, zal de functie van manager nooit verdwijnen. Een manager houdt zich bezig met het structureren van een efficiënte interne organisatie, de planning om doelen te behalen en het meten van prestaties om de koers bij te kunnen stellen.
6 februari 2017 -
Digitale transformatie stimuleert Europese ondernemingen om werkplekken te moderniseren
De digitalisering van de werkplek begint bij de meeste Europese ondernemingen nu echt op gang te komen.
6 februari 2017 -
85 procent van de Nederlandse huishoudens heeft te weinig kennis van financiën. Dat blijkt uit onderzoek van prof. dr. Dirk Brounen en prof. dr. Kees Koedijk van TIAS Business School.
3 februari 2017 -
Twintig procent van de bedrijven die meededen aan een snelle survey van de Association of Corporate Travel Executives (ACTE) vreest dat de reisbeperkingen in de Verenigde Staten tot problemen zullen leiden voor zakenreizigers.
3 februari 2017 -
IT-beheermedewerkers besteden meer dan 30 procent van hun tijd aan nieuwe serviceaanvragen en het oplossen van problemen, terwijl slechts vijftien procent van hun tijd aan innovatie wordt besteed.
3 februari 2017 -
Uit onderzoek van Dimensional Research en Venafi blijkt de beschikbaarheid van kritische online services steeds vaker te worden verstoord door certificaat- en sleutelproblemen.
3 februari 2017 -
Het klant is koning-concept is van alle tijden. Een excellente klantervaring, tegenwoordig vaak Cx of Customer Experience genoemd, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot topprioriteit bij veel bedrijven.
3 februari 2017 -
Digitale transformatie, bedrijven hebben het er maar druk mee. De technologische ontwikkelingen hebben een enorme vlucht genomen, wat grote gevolgen heeft. Om concurrerend te blijven, wordt vaak gesteld dat organisaties zich als een start-up moeten gedragen met risicovolle beslissingen.
2 februari 2017 -
Een derde van de werknemers heeft lichamelijke klachten (pijn of vermoeidheid) door het werk. Dat blijkt uit onderzoek van Manutan onder ruim 1.200 werknemers van kantoren, werkplaatsen en magazijnen.
2 februari 2017 -
Een jaar na het intreden van de wet Meldplicht Datalekken zegt 41 procent van de Nederlandse organisaties geen (tijdige) melding te maken van dataverlies.
2 februari 2017 -
De technologie-industrie ontwikkelt zich razendsnel. Werkplekken veranderen en medewerkers hebben behoefte aan samenwerkingsoplossingen om op afstand te kunnen vergaderen, waar dan ook ter wereld.