6 november 2002 -
Er lopen miljoenen mensen rond met goede ideeën. Helaas zijn velen niet succesvol omdat ze net iets te snel de pijp aan Maarten geven.
Dat stelt Michel Hoetmer op de website van SalesQuest, op basis van een scan over 'succes' boeken.
Walt Disney Ter illustratie voert Hoetmer Walt Disney op, bij wie het idee post vatte om een pretpark te stichten waarvoor bij de ingang betaald moest worden - uniek in de VS destijds. Hij kreeg geen bank mee voor zijn plan. Maar door te volharden, slaagde hij in zijn opzet. Het vervolg is bekend.
Doorzettingsvermogen Het recept voor succes is vooral: doorzettingsvermogen. Hoetmer noemt daarbij ook zichzelf. De website die hij jaren geleden opstartte was ten dode opgeschreven, bezwoer een marketingexpert hem. Het tegendeel bleek waar. Het trainings- en coachingsbureau van Hoetmer -ook auteur op Managersonline.nl- groeit en bloeit inmiddels. Dankzij de site.
Bron:SalesQuest