zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Marketeers positief gestemd op DDMA/DeMeter nieuwjaarsborrel

11 januari 2010 - Een uitermate positieve stemming heerste er op de nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter in de Amsterdamse IJ-kantine. Traditioneel op de eerste donderdag na de Kerstvakantie geeft deze borrel een goede indicatie van de stemming in de beroepsgroep. Na een lastig jaar zien de meeste marketeers de business weer aantrekken.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Marketeers en communicatieprofs hard getroffen door crisis
 Meer geld voor directe en interactieve marketing ondanks crisis
 Mobiel internetten neemt toe, en daarmee de uitdaging voor de marketeer
 Drie noodzakelijke innovaties voor marketeers
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10