zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Werkfruit krijgt nieuwe impuls

5 januari 2010 - Twee jaar na de aftrap door Paul Rosenmöller van het convenant overgewicht, krijgt de landelijke campagne Werkfruit een nieuwe impuls. Dit meldt werkfruitonline.nl. Vanaf januari zullen er op 200 NS stations ruim 1.200 werkfruit-posters komen te hangen, is er een promotieteam dat werkfruit actief onder de aandacht brengt en is de website werkfruitonline.nl geheel vernieuwd.

Werkfruit, ook bekend als ‘fruit op het werk’, ‘bedrijfsfruit’ of ‘kantoorfruit’, is het gratis beschikbaar stellen van fruit aan werknemers, om zo de gezondheid te bevorderen. Uit onderzoek door werkfruitonline.nl is gebleken dat managers facilitaire zaken, P&O en HRM wel interesse hebben in werkfruit, maar het door de economische crisis in 2009 geen prioriteit hebben gegeven. Het geplande mediaoffensief moet hier verandering in brengen. 



Goede hoop
De fruitmandleveranciers hebben goede hoop voor de toekomst. "De economische crisis lijkt over zijn dieptepunt heen en gezonde voeding staat meer in de belangstelling dan ooit tevoren," aldus de initiatiefnemers. "Wij verwachten dat de doelstelling van de campagne om voor het jaar 2011 ruim 3.000 MKB bedrijven werkfruit te laten aanbieden ruimschoots gehaald zal worden. Op dit moment zijn ongeveer 2.000 bedrijven geregistreerd."

 
 Doorsturen   2 reacties  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Manager zet meer fruit op het werk door dreigende griep
 Fruit van de zaak tegen overgewicht
 Werknemer met overgewicht heeft het steeds zwaarder
 Rokende en dikke werknemer vaker ziek
 
 
reacties
 
Manon Kievit  |   | 
6-01-2010
 | 
16:10 uur
Correctie op dit bericht: de Campagne wordt uitgevoerd door GroentenFruit Bureau in opdracht van de Nederlandse groenten en fruit sector. Werkfruitonline claimt deze campagne ten onrechte en is slechts een van de vele werkfruitleveranciers. Voor meer informatie kunt u bellen naar GroentenFruit Bureau op 079-347 08 08.
www.fruitmandshop.nl  |   | 
2-07-2010
 | 
09:32 uur
Speciaal vanwege de traploopweek heeft Fruitmandshop.nl een speciale werkfruit actie. Ze doet deze samen met www.degroenetas.nl en www.werkfruitonline.nl. Dit betekend dat er 50% korting zal zijn gedurende de gehele traploopweek!

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10