zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Helft bedrijven richt merkenbeleid ook op eigen personeel

28 oktober 2002 - Meer dan de helft van de bedrijven die belangrijke merken voeren, probeert ook het eigen personeel voor een merk te winnen. Dat blijkt uit onderzoek van MBC Communication.

De onderzochte bedrijven geven op verschillende manieren invulling aan dit beleid.



Betrokkenheid
Met 'internal branding' beogen ondernemingen eenduidige communicatie te bereiken, maar ook motivatie, enthousiasme en betrokkenheid van medewerkers. Om het interne merkenbeleid 'tussen de oren' te krijgen worden met name evenementen en het eigen intranet ingezet. Ook het personeelsblad, nieuwsbrieven, presentaties, e-mail en prikborden worden hiervoor gebruikt.


Bron: Marketing Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10