Opel minst populaire automerk onder zakelijke rijders
21 december 2009 -
Een onderzoek onder zakelijke rijders op Linkedin laat zien dat 37 procent niet dood gevonden wil worden in een auto van het merk Opel. Keuzemogelijkheden binnen het onderzoek van SalesProfs waren VW, Skoda, Opel, Renault en Alfa
De ergenis van (bijna) elke verkoper is blijkbaar het rijden van een Opel waar je ook nog bijtelling voor moet betalen. Schandalig!
Hopelijk leidt ons artikel naar een wisseling van autobeleid binnen sales organisaties zodat we weer positieve zakelijke rijders en dus verkopers op de weg hebben. 2010 Opel vrij?
S Kuijken
|
|
21
-
12
-
2009
|
21
:
54
uur
Dood gevonden willen worden in.... Vind ik niet zo'n smakelijke kwalificatie. Als Salesprofs zijnde zou ik me er niet mee willen associëren. Ondanks de wetenschap dat schokkende/prikkelende uitspraken voor publiciteit zorgen. Het middel is hier erger dan de kwaal. Valt er geen opzienbarende conclusie uit t onderzoek te gebruiken als Header?
Zalige Kerst. Stefan Kuijken