Communicatiemedewerker paste vakantie aan door crisis
16 september 2009 -
Bijna een derde van de marketing- en communicatieprofessionals heeft in verband met de crisis zijn of haar vakantieplannen in de afgelopen zomerperiode aangepast. Dit blijkt uit een internetonderzoek van USG Capacity.
Comunicatiemedewerker? Volgens mij heeft dat helemaal niets met communiceren te maken. Ik zou niet weten hoe je comuniceert.
J Appels
|
|
16
-
09
-
2009
|
12
:
16
uur
Wat een zinloos artikel. Waarover zegt dit iets? Over de persoonlijke omstandigheden van deze professionals of over de economische situatie van de organisaties waarvoor zij werken? Of...? Ik kan nog wel tig oorzaken bedenken waar een dergelijke conclusie aan kan worden verbonden. Zo lang USG geen mededelingen doet over de oorzaken van deze uitkomst, lijkt het me niet waard de conclusie te publiceren.
John Buwalda
|
|
17
-
09
-
2009
|
07
:
58
uur
Conclusie? Als de kop een conclusie is... Ik lees slechts een vage constatering over een minderheid. Geen enkele kwantificering over de mogelijke wijzen van aanpassing, geen enkele categorisering van de wijze waarop aanpassing heeft plaatsgevonden.
Nietszeggend hol bericht. Dacht dat USG wel wat beters te doen had.