zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Personeelswerving in negen stappen

2 september 2002 - Nieuw personeel nodig? Ga gestructureerd te werk en voorkom dat de verkeerde mensen op uw wervingsadvertentie reageren.

Op de informatieve website Personeelsnet wordt de aanpak in negen stappen beschreven.



Negen stappen
1. Functie-inhoud vaststellen
2. Functieprofiel maken
3. Competenties bepalen
4. Vacaturepublicatie opstellen
5. Advertentiemedium kiezen
6. Kandidaten zoeken via internet
7. Bureau inschakelen voor advertentie-campagne
8. Bureau inschakelen voor werving en selectie
9. Doe het eens anders

Checklists
Het stappenplan wordt op de website uitgebreid toegelicht en elke stap is voorzien van een handige checklist.


Bron: Personeelsnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10