zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Olympische Spelen geliefd als bedrijfsuitje

11 augustus 2008 - Nederland heeft, na de VS en China, de meeste toegangskaarten voor de Olympische Spelen in Beijing afgenomen. Advanced Travel Partner (ATP), de enige verkoper van kaarten in Nederland, verwacht ongeveer 5.500 Nederlanders in China. In Athene waren dat er circa 4000.

Meer dan de helft van deze bezoekers is uitgenodigd door bedrijven, zo weet Intermediair. Unilever en Heineken nodigen samen 45 relaties uit en gaan niet alleen voor de sport: een vijfdaagse trip voert langs sportwedstrijden, maar eveneens langs de Chinese Muur en een grote winkelketen in Beijing. Randstad reist viermaal voor vier dagen met een delegatie klanten af naar China. Ook DSM en ABN Amro maken er een relatie-evenement van. 



Uitzondering
De Rabobank, sponsor van zowel de hockeybond als de paardensport en het wielrennen, is een uitzondering; zij nemen hun klanten liever mee naar evenementen in Nederland waar ze in een speciale Rabo-lounge ontvangen kunnen worden.

Update 14 augustus 2008
Delta Lloyd stond ten onrechte vermeld als een van de bedrijven die de Olympische Spelen inzet als relatie-evenement.


Bron: Intermediair
 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Bedrijfsuitje is weggegooid geld
 Meer cadeaus voor relaties, minder voor personeel
 75 plekken beschikbaar voor Chinese MBA
 
 
reacties
 
Marc Smulders  |   | 
12-08-2008
 | 
09:51 uur
De informatie over Delta Lloyd in het artikel is onjuist. Delta Lloyd maakt geen relatie-evenement van de Olympische Spelen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10