zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Eerste indruk is ook bepalend in e-mailmarketing

31 juli 2008 - Een welkomstmail is de mail die u stuurt nadat mensen zich in hebben geschreven voor uw nieuwsbrief, een bestelling hebben geplaatst of anderszins interesse hebben getoond voor uw bedrijf of producten. En het is een van de krachtigste wapens op het gebied van e-mailmarketing.


Bron: Marketing News, Marketing Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 E-mail marketing in tien stappen
 E-mail marketing streeft direct mail voorbij
 Zes trends in e-commerce
 E-commerce stijgt explosief, en daarmee het misbruik
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10