zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zakelijke rijders trouw aan automerk

1 maart 2007 - De gangbare veronderstelling dat zakelijke rijders niet merkentrouw zijn, is niet waar. Dat blijkt uit cijfers van RDC Datacentrum. De zakelijke autorijder zijn zelfs trouwer aan hun automerk dan menig particulier autobezitter.

Van de particuliere autobezitter zegt gemiddeld 58,4 procent de volgende keer hetzelfde merk te kopen, bij zakelijke rijders is dit 59,5 procent.

Lexus


De merkentrouw van particulieren is ten opzichte van 2005 gedaald met twee procentpunt, die van zakelijken gestegen met 0,6 procentpunt. Bij de eigen-autobezitters zijn Toyota-rijders het meest merkentrouw (76 procent), bij zakelijke rijders zijn dat Lexus-rijders (85,7 procent).


Bron: Automotive Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10