zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bedrijven scoren met emailmarketing

24 april 2002 - Reclame maken via email is voor bedrijven een goede manier om klanten vast te houden. Ook nieuwe klanten werven via reclamemails via emails is succesvol.

Dat blijkt uit een onderzoek van de Direct Marketing Association (DMA).



Beste manier
Van de 700 ondervraagde bedrijven geeft 63 procent aan dat e-mailmarketing de beste manier is om klanten te houden. Maar liefst 37 procent van de bedrijven ziet reclame per e-mail als een goede manier om nieuwe klanten te krijgen.

Omzet
Volgens het onderzoek levert een investering van 13 procent van het advertentiebudget in reclame per e-mail 15 procent van de verkoop op. Van de ondervraagde bedrijven zegt 66 procent dat de omzet in 2001 steeg als direct gevolg van e-mailmarketing.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10