zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Johnson & Johnson, Coca Cola en Microsoft hebben beste imago

24 januari 2002 - De multinational Johnson & Johnson heeft het beste bedrijfsimago in de Verenigde Staten. De farmaceut wordt op de voet gevolgd door Coca Cola en Microsoft.

Dat blijkt uit het derde reputatie quotiënt onderzoek van Harris Interactive. Het onderzoek liet daarnaast zien dat de reputatie van veel technologie bedrijven achteruit is gegaan. Philip Morris eindigde als een na laatste op de lijst.



De wijze waarop bedrijven hebben gereageerd op de aanslagen van 11 september en de mate waarin aan liefdadigheid wordt gedaan, hebben grote invloed op de reputatie van een concern, aldus het onderzoeksbureau.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10