zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Top-20 meest 'gebuzzde' producten

26 december 2005 - Vroeger heette het mond-tot-mond reclame, tegenwoordig 'buzz-marketing'. Nadat meer dan 800 producten zijn genomineerd, heeft de jury van de Buzz Awards Verkiezingen van opmerkelijke producten en diensten deze teruggebracht tot een Top-20 van officiële nominaties. Met daarin onder meer de Beertender, Google en de Postbankpas.

Criteria


De top-20 is opgesteld op basis van twee belangrijke criteria: 1) hoeveel 'buzz' heeft een product daadwerkelijk veroorzaakt en 2) hoe opmerkelijk is het product, wat is de potentie voor buzz. Tot en met eind december kunnen ingeschreven Buzzers stemmen en daarmee bepalen zij welk product wordt verkozen tot het 'Meest Buzzable Product 2005'.

Top-20
De top-20 is als volgt:

1. Beertender
2. Blackberry
3. Boer zkt. vrouw
4. Da Vinci Code
5. Geenstijl
6. Google
7. GTA: Andreas
8. H&M/McCartney
9. Habbo Hotel
10. Halfbloed Prins
11. Hi bling bling
12. Hyves
13. iPod
14. Linda
15. Postbankpas
16. PSPlaystation
17. Skype
18. Talpa
19. Tom Tom
20. Xbox 360


Bron: Sales Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10