zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Winkeldieven op 'Wanted' -posters

22 november 2001 - Supermarktondernemers- en bedrijfsleiders willen notoire winkeldieven met hun hoofd op posters in de supermarkt. Met het openlijk aan de schandpaal nagelen van de overtreders hopen zij het aantal diefstallen terug te dringen.

Dat blijkt uit een enquête van het weekblad Distrifood.



Van de 125 ondervraagde ondernemers en bedrijfsleiders ziet 60 procent de 'wanted' posters wel zitten. Bijna eenderde van de ondervraagden ziet absoluut geen heil in de posters. Een minderheid steunt het uitloven van een beloning als een recidivist door oplettend winkelend publiek in de kraag wordt gevat. In Engeland is al een proef gestart in twee supermarkten met foto's van winkeldieven.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10