Philips rekent definitief af met 'Let's make things better'
14 september 2004 -
Elektronicaconcern Philips meet zich een nieuw imago aan. In plaats van 'Let's make things better', een verzinsel van voormalig topman Cor Boonstra, kiest het concern nu voor zinvolheid en gemak. De nieuwe leus 'Sense and Simplicity' werd gisteren bekend gemaakt door de voltallige Raad van Bestuur van het bedrijf.
Marketing
Philips wil met de omslag meer een marketingbedrijf worden, een voornemen da de onderneming overigens al tientallen jaren heeft. Topman Gerard Kleisterlee denkt nu met de nadruk op eenvoud en zinvolheid de juiste formule te hebben gevonden. Producten moeten gemakkelijk te bedienen zijn, is de kern van zijn boodschap. Volgens Kleisterlee is dat wat consumenten uiteindelijk belangrijk vinden.
Draai boonstra eens terug bestuursgebouw naar eindhoven
salaris is salaris zonder extra laat boonstra
zijn te veel gekaapt geld maar eens terug storten door fabrieken te verkopen winst maken betekend minder mensen werk geven
het was toch dat philips fabrieken bouwde om veel mensen werk te geven. nu is het alleen gericht op hoe meer geld de aandeelhouders krijgen des te beter ga zo door kies voor Zinvol en gemak maar met de zorg voor mensen en laat dat vele vele geld maar een rusten
wie kan in zijn leven zoveel geld verkwisten als er nog zoveel mensen in armoede en met lage lonen moeten leven. stop je gaat maar door