zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nieuw merk lanceren? Gebruik internet!

8 augustus 2004 - Online adverteren zorgt voor een sterke merkherkenning van nieuwe producten. Dat concludeert onderzoekbureau Dynamic Logic naar analeiding van het onderzoek MarketNorms. Met name bij nieuwe producten blijkt online adverteren een grote bijdrage te hebben aan de merkherkenning.

Advertentiedoelstelling


Het bureau maakt wel de kanttekening dat de resultaten sterk worden beinvloed door het verschil in advertentiedoelstellingen tussen gevestigde en nieuwe merknamen. Gevestigde merken zoeken naar meer verkoop, terwijl introducees juist merkherkenning als belangrijkste doelstelling hebben.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10