zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Ook Wehkamp stopt met tv-shop

31 mei 2004 - Na V&D stopt ook Wehkamp met teleshopping. De uitzendingen van Wehkamp Welkom worden met ingang van 1 juli 2004 beeindigd. De postorderaar heeft besloten niet door te gaan met het tv-programma op SBS6.

Kijkcijfers


Als reden worden de lagere kijkdichtheden van dagtelevisie genoemd. Daardoor werd een relatief kleine doelgroep bereikt. De kosten van het maken en uitzenden van het programma waren in verhouding te hoog. Wehkamp is van plan het vrijgekomen mediabudget te spreiden over meerdere media.

Voorrangspositie
Met de uitzendingen is wel de belangrijkste marketingdoelstelling, het behalen van een voorrangspositie in het hoofd en hart van de Nederlandse consument, volgens Wehkamp `meer dan bereikt`. De laatste anderhalf jaar zijn tevens het gemak van winkelen op afstand, de dienstverlening en het productaanbod van Wehkamp en de prijs-kwaliteitverhouding positiever beoordeeld dan voor deze tijd, zo blijkt uit onderzoek.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10