zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Doritos wint GfK Shopper Marketing Award 2017

26 september 2017 - Vorige week is op het GfK FMCG Jaarcongres bekend gemaakt dat Doritos de GfK Shopper Marketing Award 2017 heeft gewonnen.

De GfK Shopper Marketing Award wordt jaarlijks uitgereikt aan het merk dat zich op de meest positieve manier heeft onderscheiden op het gebied van shopper marketing binnen de FMCG branche. Doritos ontvangt de prijs voor haar A vs B shopper marketing campagne, waarbij de shopper werd uitgedaagd om twee smaken te testen en de minst favoriete smaak op een zo creatief mogelijke manier te vernietigen. De prijs is dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt. Doritos was samen met Oreo en BiFi genomineerd door de vakjury.


 
Shopper insights
De jury prees de campagne van Doritos. "De campagne is opgezet vanuit goed onderbouwde shopper insights op basis waarvan een sterke activatie werd ontwikkeld, volledig toegespitst op de doelgroep. Verhoging van de penetratie binnen deze doelgroep door volledige invulling van de shopper journey en het inzetten van de juiste middelen over alle touchpoints. Een mooie merkactivatie, integraal gericht op consument, retailer en shopper," aldus de vakjury.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Nominaties Dutch PR Awards 2017 bekend
 Genomineerden DDMA Customer Data Award 2017 bekend
 Best presterende organisaties ontvangen klant- en werkbeleving awards
 Klant- en medewerkersvriendelijkste organisaties bijna bekend
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10