31 oktober 2016 -
Alle professionals in marketing worden opgeroepen kandidaten aan te dragen voor de Dutch Marketing Awards. Tijdens de Dutch Marketing Awards eren marketeers samen met de beroepsorganisaties NIMA, PIM, MEC én Adfo Groep het beste wat marketing-Nederland op dit moment te bieden heeft.
Er zijn awards in zes categorieën:
Start Up of the Year
Scale Up of the Year
Company of the Year
Internal Branding Company of the Year
Marketing Talent of the Year
Marketeer of the Year
Aandragen kandidaten
Het aandragen van kandidaten voor de Dutch Marketing Awards kan nu. Alle personen en organisaties die aan de jury worden voorgelegd worden – mits voorzien van een korte toelichting - behandeld en besproken, waarna er per deeljury een aantal genomineerden wordt aangewezen. Wie worden de opvolgers van het Bijenkorf, Dopper, Vandebron en Henk Jan Beltman van Tony’s Chocolonely? Inzenden kan tot 18 november 2016. Lees hier de voorwaarden.
Jury
De inzendingen worden dit jaar beoordeeld door zes kundige vakjury′s, onder leiding van de juryvoorzitters:
Erik van Engelen - Eneco (Start Up of the Year)
Marc van Eck RM - Business Openers (Scale Up of the Year)
Marjolijn Meynen - Rijksmuseum (Company of the Year)
Guy van Liemt RM - van Liemt Marketing (Internal Branding Company of the Year)
Marc Lamers – Wageningen UR (Marketing talent)
Elsbeth Eilander - Adfo Groep (Marketeer of the Year)