zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Vijf tips om van medewerkers merkambassadeurs te maken

28 oktober 2016 - Ieder bedrijf verdient zijn eigen George Clooney: een persoonlijkheid die bekend en geliefd is bij een groot publiek en daardoor een merk vertrouwen en autoriteit geeft. En die George Clooney hoeft niet per sé een beroemdheid uit de A-categorie te zijn.

Sterker nog, de kans is groot dat de ideale merkambassadeur zich onder het eigen personeel bevindt. LEWIS geeft vijf tips over hoe bedrijven hun George Clooney(s) in de dop kunnen ontdekken en inzetten.



1. Bedrijfscultuur
Zonder betrokken en enthousiast personeel, lukt het bedrijven nooit om een geloofwaardig Employee Advocacy-programma op te zetten. Zorg daarom voor een bedrijfscultuur waarin ruimte is voor persoonlijke betrokkenheid en enthousiasme, zodat medewerkers zich kunnen ontwikkelen.

Ga naar Brisk Magazine voor de overige vier tips.


Bron: Brisk Magazine
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Hoe blijven uw medewerkers ook na ontslag ambassadeurs?
 Callcentermedewerkers zijn belangrijke merkambassadeurs
 Acht tips om het beste uit uw stagiairs te halen
 Bereken of u werkt met ambassadeurs of saboteurs
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10