zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

In zeven stappen uw contentplan op papier

20 april 2016 - Branded content is hot! Vrijwel alle bedrijven, uitgevers, reclame- en mediabureaus houden zich bezig met branded content, een van de vormen van content marketing. De ervaring leert dat het vaak nog een worsteling is om tot een goed en strategisch plan te komen hiervoor.

Een samenhangend probleem is vaak dat het management daardoor geen goede inschatting kan maken van de waarde van branded content, zoals de doelen waar het aan bijdraagt en hoe het succes gemeten wordt. Gevolg kan zijn dat de benodigde middelen onvoldoende ter beschikking worden gesteld.


 
Herkent u deze situatie?
Dan heeft de taskforce Content marketing van IAB Nederland de Branded content game ontwikkeld dat helpt bij het oplossen van dit probleem. Dit spel helpt zowel marketeers en communicatieprofessionals als bureaus die hun klanten, collega’s of interne opdrachtgevers willen adviseren en meenemen in de toepassing en waarde van branded content.
Doorloop met uw team de onderstaande zeven stappen en aan het einde van het spel heeft u op een laagdrempelige manier, in maximaal een uur een oplossingsrichting voor uw content plan op papier!
 
De Branded Content Game, inclusief uitleg, spelbord en speelkaarten, is hier te downloaden.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Drie manieren waarop Internet of Things SEO voorgoed verandert
 Marketingvoorspellingen voor 2016
 Social sharing biedt kansen voor het bedrijfsleven
 Vijf tips om uw contentonderwerp te bepalen
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10