4 december 2003 -
In tien jaar tijd is Tel Sell uitgegroeid tot een handelsmaatschappij met een omzet van 30 a 40 miljoen euro. In Nederland zendt het verkoopkanaal 40 uur per week uit.
Inmiddels zijn de infomercials ook te zien in drie andere landen. bereik van Tel Sell komt op zo`n 3 miljoen huishoudens. Dat meldt Management Team.
Consistentie Het geheim van Tel Sell zit in de consistentie van de boodschap, aldus directeur en oprichter Loes Mulder. Het bedrijf voert één merknaam, één logo en altijd het telefoonnummer in beeld. Niet alle producten worden getest, zo laat Mulder weten, maar er geldt wel een niet-goed-geld-terug-regeling. Dan betaalt de klant alleen de verzendkosten. Meer omroepen hebben ontdekt dat teleshoppen een lucratieve business is. Zo lanceert de Holland Media Groep in april de teleshopproducties RTL Shop en Yorin Shop. Ook SBS komt met twee winkelstraten.
Bron:Management Team