zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Klanten afgeschrikt door onveilige chauffeurs

2 maart 2016 - Bijna twee derde (62 procent) van de Nederlandse automobilisten is minder geneigd om zaken te doen met bedrijven die bestuurders hebben die onveilig of onbeschoft rijden. Dat blijkt uit onderzoek dat in opdracht van TomTom Telematics is uitgevoerd.

Het onderzoek, uitgevoerd onder meer dan 500 Nederlandse consumenten, wijst uit dat bestuurders van race- of sportauto’s door het kleinste aantal respondenten (slechts drie procent) kan worden beschouwd als veiligste of meest voorzichtige weggebruikers. Bestelwagenbestuurders (vier procent), taxichauffeurs (vijf procent) en vrachtwagenchauffeurs (acht procent) behoren daarnaast tot de onderste vier. Voor telematica betekent dat een grote kans om Nederlandse bedrijven te helpen hun richtlijnen te verbeteren en een betere publieke perceptie te creëren.



Lees verder op Brisk Magazine.


Bron: Brisk Magazine
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Aanspreken frequente snelheidsovertreders werkt
 Agressief rijgedrag grootste ergernis automobilist
 De zeven doodzondes tijdens woon-werkverkeer
 Agressief rijgedrag grootste ergernis op de weg
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10