zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Sinterklaas heeft meer ruimte in zijn portemonnee

19 november 2015 - Er is kennelijk veel meer ruimte in de portemonnee van Sinterklaas., zo blijkt uit de online aankopen voor geschenkjes aan personeel of klanten. Sinterklaas staat voor wie zoet is krijgt lekkers.

"Wij zien een enorme toename van bedrijven die hun personeel of klanten iets lekkers gunnen met het Sinterklaasfeest. Zoetigheid staat nog steeds hoog genoteerd," stelt Adriaan Koppens, directeur van Fortune Factory. "De  gezelligheid en de waardering winnen het van de zuinigheid die de afgelopen jaren de boventoon voerde. Delen maakt gelukkig en daar staat Sinterklaas voor."



Letters
De meest favoriete lekkernij is toch wel de chocoladeletter, maar ook de banketletter staat hoog in de top zeven van bestelde lekkernijen. Sinterklaas is, ondanks alle discussies, nog steeds de populairste aanleiding om collega’s of relaties een kleine persoonlijke attentie te geven.
Uit verkoopcijfers blijkt dat de besteding met 80 procent is toegenomen bij bestaande relaties en ruim 30 procent van de bedrijven die een aantal jaren geleden afzagen om budgettaire redenen nu weer kiezen voor persoonlijke attenties. Sinterklaasgeschenkjes vallen in de smaak. Dat blijkt.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Onderzoek wijst uit: Sinterklaas is een vrouw
 Hoe krijgt u korting op online Sinterklaasaankopen? Vijf tips
 Medewerker wil geen gedicht van manager
 Stijgende trend verkoop Sinterklaaspakketten
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10