zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie wint de Trendwatcher of The Year (TWOTY) Awards 2015/2016?

27 oktober 2015 - Vrijdag worden voor de zesde keer de TrendWatcher Of The Year Awards (TWOTY Awards) uitgereikt. Dit keer vindt het evenement plaats op de Accenture Innovation Awards in Utrecht op 30 oktober van 9-11 uur.

De organisatie van de TWOTY Awards promoot dat wij onze blik op de toekomst moeten verruimen en is dus altijd op zoek naar nieuwe visies op gebied van trends en mogelijke toekomsten. De TWOTY Awards worden georganiseerd door SecondSight, een instituut waar diverse trendwatchers, trend forecasters en futuristen hun visie en kijk op de toekomst delen.



Komende trends
Wat zal de komende jaren belangrijker worden en waarom? En welke ontwikkelingen zijn voor 2016 And Beyond relevant? Een onafhankelijke jury van communicatie- en marketingspecialisten, strategen en innovatie-experts beoordeelt de ingezonden stukken en kijkt naar welke trends en toekomstvisies relevant zijn en waarom. Op welke ontwikkelingen zouden bedrijven en overheden zich kunnen of moeten gaan richten?

Werken aan de toekomst
Innoveren en werken aan de toekomst zijn doelen die men steeds vaker hoort. "Meer mensen dan ooit tevoren werken aan innovatie en dus met de toekomst," zegt Andrea Wiegman, oprichter van de TWOTY Awards, "maar toch is de toekomst complexer dan zo één, twee, drie lijkt. En innoveren zonder visie of kijk op trends kan verkeerd uitpakken."

Genomineerden
De genomineerden voor TWOTY1516 zijn:
- Trendwatcher of The Year - Jacqueline Wolfs, Sander Duivestein en Guido van de Wiel
- Trend Forecaster of The Year - Truus Dokter, Carlos Cuellar Brown en Yang Design
- Futurist of The Year - Rachel Armstrong en Justien Marseille 
- Upcoming Talents - Delany Boutkan, Steven van den Haak, Sanne Visser en Silvia Naber

Visie
"Innoveren kan niet zonder visie op de toekomst," volgens Wiegman. "Je moet namelijk weten wat er leeft in een bepaalde maatschappij, wil je weten waar de komende jaren aan gebouwd of gewerkt moet worden. En andersom geldt het ook: trends zijn niet veel waard als er niets mee wordt gedaan en er slechts over wordt gesproken. Nu is de tijd om praktisch met de toekomst aan de slag te gaan en visieontwikkeling aan innovatie te koppelen."

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Megatrends in de Nederlandse agri-food sector
 Big Data Analytics: wat zijn de ROI en Trends?
 De uitdagingen en trends binnen M2M
 Belangrijkste trends en ontwikkelingen in arboland
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10