zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Asscher steunt klantadviseurs met subsidie

3 oktober 2014 - Minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid stelt voor twee jaar 900.000 euro ter beschikking aan de Klantenservice Federatie (KSF) in het kader van het sectorplan.

De brancheorganisatie voor bedrijven die dagelijks te maken hebben met klantcontact gaat de subsidie gebruiken om medewerkers op middelbaar en hoger onderwijsniveau op te leiden. Ook zal de KSF een deel van het geld besteden aan het interesseren van jongeren voor een baan binnen het werkveld klantenservice. De subsidie is aangevraagd samen met het OOCC, het opleidings- en ontwikkelingsfonds voor contactcenters.


 
Twee miljoen klantcontacten
"Waar veel mensen niet bij stilstaan, is dat er dagelijks ongeveer twee miljoen keer contact is via e-mail, telefoon, social media of chat tussen consumenten en de klantenservice van bedrijven," zegt Geeske te Gussinklo directeur van de KSF. "Het toont aan dat klantenservice als werkveld steeds groter en afwisselender wordt en de vraag naar arbeidsplaatsen en scholing die hiermee te maken heeft toeneemt. We zijn daarom ontzettend blij met de steun die we van Minister Asscher krijgen, omdat deze ons in staat stelt om scholing en arbeidsmarktcommunicatie verder te ontwikkelen."

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Durf te innoveren met communicatiekanalen
 Minder tijd voor klantcontact door verouderde systemen
 Moderne tijden, modern klantcontact
 Voldoet uw organisatie aan de voorwaarden voor klantcontact?
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10