Bas Hoogland Klantvriendelijkste Directeur van Nederland
29 september 2014 -
Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal Greenparks, is dinsdag 23 september uitgeroepen tot de Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. De prijs wordt dit jaar voor het eerst uitgereikt aan een directeur die zich ook op persoonlijke titel inzet voor een klantvriendelijker Nederland.
Naast zijn functie als commercieel directeur van Landal Greenparks spreekt Bas Hoogland zich ook persoonlijk uit voor een meer klantgerichte aanpak bij bedrijven. Zo Twittert hij regelmatig met #aardigzijnkostniks en is hij een veelgevraagd spreker op congressen en evenementen. Een van zijn speerpunten is de cultuur binnen organisaties, want daar begint klantvriendelijkheid volgens hem: in de directiekamers. Als directie moet je het goede voorbeeld geven, enthousiasme en passie laten zien, dan volgt de rest van de organisatie van zelf.
Klant voorop
Willem Brethouwer, directeur MarketResponse en jurylid voor de Klantvriendelijkste Directeur van Nederland: "Bij Bas stroomt de klantvriendelijkheid echt door zijn bloed. In alles wat hij doet staat de klant voorop. Ik ken weinig andere directeuren die zelf elke week klachtenbrieven van klanten lezen om te weten wat er speelt op de vloer."