zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Vakantievierder ontspant tijdens vlucht met film en hapjes

31 juli 2014 - Veel passagiers van airberlin bereiden zich reeds aan boord voor op hun zomervakantie en komen tijdens de vlucht tot rust bij hun favoriete films, series en muziek evenals de passende snacks en drankjes.   

De meest populaire film aan boord in het eerste half jaar van 2014 was Woody Allens tragikomedie 'Blue Jasmine'. Tot de actuele filmhighlights behoren de blockbusters ‘12 Years a Slave’, ‘Dallas Buyers Club’, ‘American Hustle’ en ‘Gravity’.  


Bij de tv-series is de Amerikaanse sitcom ‘The Big Bang Theory’ populair. De eerste plaats bij de albums wordt gedeeld door twee zeer verschillende artiesten: Het album ‘True’van de Zweedse DJ Avicii valt namelijk net zozeer in de smaak als het album ‘The Best of Simon & Garfunkel’.  
 Het meest favoriete spel is het klassieke kaartspel solitaire. Van alle aangeboden producten uit de bordshop is thans het parfum ‘Sun’ van Jil Sander erg in trek.  

Dranken  
De top drie van de alcoholvrije dranken bestaat uit mineraalwater, cola en jus d'orange. Direct gevolgd door de klassieker tomatensap. Op de eerste plaats van de alcoholhoudende dranken in de Economy Class staat bier, gevolgd door sekt en witte wijn. In de Business Class kiezen de passagiers van airberlin naast champagne het liefst de rosé van het restaurant Sansibar.  

Hapjes  
Tijdens vluchten op korte en middellange trajecten kunnen de passagiers kiezen tussen een zoete of zoute snack. Het merendeel geeft hierbij de voorkeur aan de zoute variant in plaats van aan het zoete alternatief. Het meest favoriete gourmet-menu aan boord is en blijft de curryworst. Het populairste kindermenu zijn de kip-nuggets.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Vier tips tegen datagluurders
 Telefoon blijft regelmatig aan in vliegtuig
 Business class niet populair binnen Europa
 Weinig animo voor ‘mile high club’ onder Nederlanders
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10