22 juli 2014 -
De MediaMakerij werkt aan ‘Hallo Daar Zijn We Weer’: reportages over society events van bedrijven. Het streven is om #HDZWW half september in het weekend uit te zenden op televisie, op een commerciële omroep, zodra voldoende bedrijven zijn gevonden die een item willen inkopen.
Bedrijfsfeesten, jubilea, de viering van een fusie of een joint venture, netwerk- of relatieborrel, nieuwe champagne, nieuwe bolide, modeshow, haringparty, award uitreiking: bedrijven hebben vaak iets te vieren. Binnenkort staat al die feestelijkheid centraal in het gesponsorde tv-programma "Hallo Daar Zijn We Weer" (#HDZWW).
Bedrijfsglamour
Het glamourwereldje elke week op televisie. De presentatoren kijken wat er valt te beleven op de society events in corporate Nederland. Om na afloop licht vermoeid maar dik tevreden te constateren: "Het was me het dagje (of avondje) wel." (#HWMHDW). De presentatoren verplaatsen zich per limousine. "Het publiek is geïnteresseerd in society. Elke dag heeft de Telegraaf het Stan Huygens journaal," zegt Menno Swart, uitvoerend producent van De MediaMakerij. "Wij willen reportages maken van corporate events in het bedrijfsleven. Een goed gesprek met de gastheer, wat valt er te beleven, interviews met captains of industry en andere gasten. Bedrijven kunnen ons uitnodigen voor hun event, maar we komen alleen filmen als ze betalen. Want we maken een gesponsord tv-programma". "In principe willen we reportages maken in Nederland, maar als bedrijven een event organiseren in bijvoorbeeld Cannes, Marbella of Curaçao dan zijn we daar natuurlijk graag bij."