zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Organisatiebrede klantbetrokkenheid belangrijkste trend 2014

6 mei 2014 - Nederlandse bedrijven verwachten dat in 2014 alle afdelingen van de organisatie steeds meer betrokken raken bij de klant. 38 procent verwacht dat dit de belangrijkste marketingtrend wordt van 2014.

Dit blijkt uit online onderzoek uitgevoerd rondom Explore Dynamics CRM dat op 27 maart in het CineMec te Ede plaatsvond. Ook de trend dat marketing steeds gepersonaliseerder en menselijker wordt scoort hoog in het lijstje. 26 procent verwacht dat dit de belangrijkste trend wordt.



Uitdagingen om de klant echt centraal te zetten
De bezoekers van het event gaven ook antwoord op de vraag wat voor hun de grootste uitdaging is om de klant volledig centraal te zetten. Meer dan de helft (52 procent) ziet een omslag in cultuur als grootste uitdaging. Ook het inrichten van de juiste IT-voorzieningen en het belang van de klant boven winst maken zetten, worden genoemd als uitdaging (met respectievelijk veertien en tien procent).

Terugblik Explore Dynamics CRM
Op 27 maart 2014 organiseerde de community van de Microsoft-partners voor het derde jaar op rij Explore Dynamics CRM in het CineMec te Ede voor ruim 550 bezoekers. Op het event kwamen marketingtrends ruim aan bod. Met keynote sessies van Alexander Klöpping, Steven van Belleghem en Microsoft en vijftien branchegerichte break-out sessies kregen bezoekers inzicht in zowel nieuwe ontwikkelingen wat betreft Microsoft Dynamics CRM, als diverse branche-ontwikkelingen. Bekijk online de presentaties en eventverslagen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Optimaliseren Customer Engagement vergt meer dan technologie
 Klant stapt op bij vermoeden van onzorgvuldige behandeling persoonlijke gegevens
 Nederlandse topmarketeers vinden klantbehoud en content belangrijkste in de komende jaren
 Online video maakt opmars in conversie en klantenbinding
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10