zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

‘De uitzendbranche moet innoveren!’ - deel 2

20 maart 2014 - Het traditionele uitzenden staat aan alle kanten onder druk. Dat is niet in alle opzichten slecht nieuws, aldus sectorbankier Han Mesters. De conjunctuur dwingt de ouderwetse uitzendbranche om te vernieuwen. ‘Never waste a good crisis.’

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 ‘De uitzendbranche moet innoveren!’ deel 1
 Hoe krijgen we de arbeidsmarkt weer in beweging?
 CAO's beperken kansen op de arbeidsmarkt
 Inefficiënte inhuur flexibel personeel kost miljarden
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10