zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Shortlist bureaus bekend voor de Volkskrant Creative Press Challenge

11 september 2013 - De Volkskrant maakt bekend wie plaatsneemt in de jury en welke reclamebureaus worden uitgenodigd om mee te doen aan de Creative Press Challenge. Een competitie die reclamemakers uitdaagt om terug te keren naar de kern. Terug naar één idee gevat in één briljante advertentie voor Free Press Unlimited, een goed doel dat de redactie na aan het hart ligt.

De winnaar krijgt een exclusief interview in de Volkskrant. Daarnaast wordt het winnende werk geproduceerd, geplaatst in de Volkskrant en ingezonden naar Cannes.



De juryleden
De deskundige jury bestaat uit Leon Willems (CEO Free Press Unlimited), Chris Buur (chef ‘V’ de Volkskrant), André Matarazzo (Executive Creative Director Sid Lee), Alvaro Sotomayor (Creative Director W+K Amsterdam) en David Snellenberg (Owner Dawn). De juryleden bepalen samen, voornamelijk op basis van de kracht van het idee, de winnaar.

Shortlist bureaus
Bij een selectie van 40 reclamebureaus viel gisteren voor de Creative Director(s) een uitnodiging op de mat. Zij worden door Philippe Remarque, hoofdredacteur van de Volkskrant, gevraagd om hun meest veelbelovende talent te selecteren voor deelname aan de Creative Press Challenge. Dit talent kan zich tot en met 29 september met een unieke inlogcode registreren via de site.

Eén extra wildcard
Er is nog één extra wildcard beschikbaar gesteld. Creatieven werkzaam bij een Nederlands reclamebureau kunnen tot en met vrijdag 13 september een briljante mail sturen naar info@creativepresschallenge.nl om kans te maken op deze wildcard.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Routine en inspiratie gaan hand in hand
 Rommelige omgeving stimuleert creativiteit
 Vier tips van John Cleese voor managers
 Gezocht: e-mailmarketeers met lef en cases van wereldformaat
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10