Gezocht: e-mailmarketeers met lef en cases van wereldformaat
15 april 2013 -
Welke marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mailmarketing? En welke case is een inspiratie voor de dialoogmarketingbranche? Vanaf donderdag 11 april heeft de branche ruim één maand de tijd om (online) marketeers en cases aan te dragen die in het afgelopen jaar lef en creativiteit op het gebied van e-mailmarketing hebben getoond.
Dinsdag 18 juni zullen de award winnaars tijdens de DDMA EMAIL SUMMIT @ward Night bekend worden gemaakt. Ook dit jaar organiseert DDMA, in samenwerking met haar Council E-mail, het succesvolle EMAIL SUMMIT congres. Met trots kondigt de organisatie aan dat CNN trendwatcher Jamie Turner aan het programma is toegevoegd. Jamie Turner zal voor het eerst in Nederland zijn visie op het gebied van social, mobile, e-mail en digital marketing presenteren en het congres feestelijk openen met de uitreiking van de e-mail m|v van het jaar en e-mail award 2013.
E-mail m|v van het jaar
Wie heeft in 2013 het e-mailmarketingvak een impuls gegeven en volgt onder andere Martin Boschhuizen (Albelli), Wouter Blok (Easytobook) en Arjen van de Vall (UPC) op? De drie genomineerden voor e-mail m|v van 2013 zullen door een vakjury worden getoetst op criteria als: creativiteit, lef en onderscheidenheid. De genomineerden moeten een voorbeeld zijn voor de branche en opvallende resultaten binnen de online marketingsector hebben behaald.
E-mail Award
Naast personen wordt dit jaar ook het vak zelf in de spotlights gezet met de E-mail Award. Welke e-mailmarketing campagne inspireert de sector? Onderdelen als: effectiviteit, functionaliteit, innovatie en de bijdrage van e-mail binnen de communicatiestrategie staan bij de case beoordeling centraal. Voor meer informatie over alle criteria en het indienen van cases kan men terecht op www.emailsummit.nl.
Wie verdient de spotlights?
Het nomineren van kandidaten en indienen van cases kan tot 17 mei aanstaande via www.emailsummit.nl/awards.