zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Gezocht: e-mailmarketeers met lef en cases van wereldformaat

15 april 2013 - Welke marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mailmarketing? En welke case is een inspiratie voor de dialoogmarketingbranche? Vanaf donderdag 11 april heeft de branche ruim één maand de tijd om (online) marketeers en cases aan te dragen die in het afgelopen jaar lef en creativiteit op het gebied van e-mailmarketing hebben getoond.

Dinsdag 18 juni zullen de award winnaars tijdens de DDMA EMAIL SUMMIT @ward Night bekend worden gemaakt. Ook dit jaar organiseert DDMA, in samenwerking met haar Council E-mail, het succesvolle EMAIL SUMMIT congres. Met trots kondigt de organisatie aan dat CNN trendwatcher Jamie Turner aan het programma is toegevoegd. Jamie Turner zal voor het eerst in Nederland zijn visie op het gebied van social, mobile, e-mail en digital marketing presenteren en het congres feestelijk openen met de uitreiking van de e-mail m|v van het jaar en e-mail award 2013.



E-mail m|v van het jaar
Wie heeft in 2013 het e-mailmarketingvak een impuls gegeven en volgt onder andere Martin Boschhuizen (Albelli), Wouter Blok (Easytobook) en Arjen van de Vall (UPC) op? De drie genomineerden voor e-mail m|v van 2013 zullen door een vakjury worden getoetst op criteria als: creativiteit, lef en onderscheidenheid. De genomineerden moeten een voorbeeld zijn voor de branche en opvallende resultaten binnen de online marketingsector hebben behaald.

E-mail Award
Naast personen wordt dit jaar ook het vak zelf in de spotlights gezet met de E-mail Award. Welke e-mailmarketing campagne inspireert de sector? Onderdelen als: effectiviteit, functionaliteit, innovatie en de bijdrage van e-mail binnen de communicatiestrategie staan bij de case beoordeling centraal. Voor meer informatie over alle criteria en het indienen van cases kan men terecht op www.emailsummit.nl.

Wie verdient de spotlights?
Het nomineren van kandidaten en indienen van cases kan tot 17 mei aanstaande via www.emailsummit.nl/awards.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 E-mailmarketing krijgt belangrijkere positie in de marketingmix
 Financiële sector kan nog veel meer halen uit e-mailmarketing
 ‘E-mailmarketing levendig en in ontwikkeling’
 E-mailmarketing moet echt relevant zijn
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10