12 februari 2013 -
Wie zijn er nog in de race om de B2B Marketing Award in de wacht te slepen? Welke ondernemingen blinken uit in overall B2B marketing performance? En hebben daarmee de jury overtuigd klaar te zijn om award in de wacht te slepen op donderdag 14 maart tijdens het B2B Marketing Forum? Na een intensief juryberaad zijn de finalisten voor de B2B Marketing Award 2013 bekend.
De jury bestaat dit jaar uit Hans Molenaar van Beeckestijn Business School, Elly Langeveld van Xerox, Albert Jan Huisman van Kennedy van der Laan en Ment Kuiper van Novis Competence Center. Met trots presenteren zij de finalisten:
• Deli XL
• KLM
• Rabobank
Stemmen
Juryvoorzitter Hans Molenaar: "We moesten een keuze maken uit vele mooie cases. Ik vind het fantastisch dat de aandacht voor B2B en ook het niveau in B2B marketing zo enorm gegroeid is. Binnen B2B vormen digitale en sociale media steeds meer de hoeksteen van het marketingbeleid. De drie genomineerden hebben alle drie vernieuwing en effectiviteit hoog in het vaandel staan. Het zijn drie bijzondere cases die B2B marketeers zeker zullen inspireren"
De drie kanshebbers staan op het podium op 14 maart in ‘De Overkant’ – live! – Zij gaan de strijd met elkaar aan tijdens het B2B Marketing Forum. En u kunt daar bij zijn! Bovendien telt uw stem. U bepaalt samen met de jury wie er wint. Heeft een van de finalisten nu al uw voorkeur? Meld u dan aan via www.b2bmarketingforum.nl.
Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.