zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Joris Merks (Google) DM Man van het jaar 2012

14 januari 2013 - Tijdens de uitreiking van de DM Awards is Joris Merks van Google gekozen tot DM Man van het jaar 2012. De vakjury is vooral onder de indruk van de resultaten die Merks boekte met de ontwikkeling en introductie van de Consumer Barometer. Met dit marketinginstrument kan een beter fundament worden gelegd onder campagnes en kan de effectiviteit ervan worden vergroot. Merks heeft hiermee een belangrijke bijdrage geleverd aan het vak.

De DM Oeuvre Prijs is dit jaar overhandigd aan Carel Rog, onbetwist eminence grise van de dialoogmarketingsector.



Voorbeeld voor alle dialoogmarketingprofessionals
De jury is onder de indruk van Merks zijn inzet, persoonlijkheid en professionele resultaten. Juryvoorzitter Frans Reichardt: "Joris Merks is een gedreven, veelzijdige marketeer met een verfrissende en heldere visie op marketingcommunicatie. Hij combineert kennis van media, communicatie en onderzoek en heeft een creatieve kijk op data(-analyse). Met zijn boeken, tools en lezingen brengt Joris de on- en offline marketingwereld continu dichter bij elkaar en weet hij het heden en de toekomst van dialoogmarketing op begrijpelijke wijze bij elkaar te brengen." 

DM Oeuvre Prijs voor Carel Rog

De prestigieuze DM Oeuvre Prijs is uitgereikt aan Carel Rog. DDMA voorzitter Henry Meijdam: "De heer Rog heeft zijn sporen in marketing en privacy ruimschoots verdiend.
Als directeur Benelux van Readers Digest, als lid van de Raad van Advies van het CBP en als voorzitter van FEDMA en de Privacy Commissie van VNO-NCW is hij van grote waarde voor de branche geweest. Sinds 2010 is de heer Rog voorzitter van de DDMA Privacy Autoriteit. In deze rol deelt hij nog steeds zijn kennis en ervaring. Het DM vak zit in zijn DNA en de DM Oeuvre Prijs is een zeer verdiende erkenning voor zijn tomeloze inzet voor onze sector." 

Overige genomineerden
De jury prijst ook de overige DM M/V genomineerden, Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland) voor hun inspanning het afgelopen jaar. Zij namen geen Award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Genomineerden DM M|V van het jaar 2012 bekendgemaakt
 Roy Scheerder (KLM) DM Man van het jaar 2011
 Budget dialoogmarketing stijgt weer
 Dialoogmarketing neemt sterk toe
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10