zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Genomineerden DM M|V van het jaar 2012 bekendgemaakt

3 december 2012 - Marketeers uit de dialoogmarketingbranche hebben ruim één maand de tijd gehad kandidaten voor te dragen die in hun ogen lef en creativiteit hebben getoond op het gebied van dialoogmarketing. Na uitvoerig beraad heeft de vakjury uit de vele inzendingen vier genomineerden voor DM M|V van het jaar bekendgemaakt: Joris Merks (Google), Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland).

Donderdag 10 januari 2013 zal tijdens de DM Awards de winnaar bekend worden gemaakt.


Marketeers die het verschil maken
De titel ‘DM M|V van het jaar’ wordt toegekend aan een persoon die zich in de voorbije twaalf maanden in het dialoogmarketingvak positief heeft onderscheiden. Het kan hierbij gaan om een prestatie binnen zijn organisatie of daarbuiten. Belangrijk is dat de prestatie impact en uitstraling heeft op het hele vakgebied. De vier genomineerden worden op vrijdag 30 november door de jury getoetst op visie, onderscheidend vermogen, vernieuwing, durf en resultaat.
Frans Reichardt, juryvoorzitter: "Dankzij de groei in kanalen zijn de mogelijkheden om contact te onderhouden met klanten in de voorbije jaren sterk gestegen. Veel marketeers worstelen daar nog mee. De vier genomineerden laten zien hoe je als marketeer het verschil kunt maken. Zij schuwen niet hun organisaties en zichzelf met de ontwikkelingen te laten meegroeien." 

DM Oeuvre Prijs voor Carel Rog

Op de DM Awards zal tevens de DM Oeuvre Prijs worden overhandigd, een Award dat door het DDMA bestuur wordt toegekend aan een bijzondere persoon ter erkenning van zijn langdurige en succesvolle bijdrage aan het vak en de sector. Ditmaal zal het DDMA bestuur de DM Oeuvre Prijs overhandigen aan Carel Rog, onbetwist eminence grise van de sector. 

DM Awards uitreiking

De winnaars van de DM Awards zullen op donderdag 10 januari 2013 bekend worden gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in restaurant Stork te Amsterdam. Gratis aanmelden voor de DM Awards en nieuwjaarsborrel kan hier.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Wie is het DM Talent en DM M|V van het jaar 2012?
 Budget dialoogmarketing stijgt weer
 Dialoogmarketing neemt sterk toe
 Meer geld voor directe en interactieve marketing ondanks crisis
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10