24 april 2003 -
Iedereen zegt ja tegen kwaliteit. Wie kan daar nu tegen zijn!? Maar wat komt er daadwerkelijk van terecht?
Met een handige quickscan op M@n@gement kunt u het kwaliteitsbewustzijn in uw organisatie versterken. De scan is ontwikkeld door Dylan Dresens en Stijn van den Eshof van Holland Consulting Groep.
Vier factoren Deze quick scan verschaft u een diagnostisch plaatje van uw organisatie op basis van vier factoren:
1. Klant 2. Missie en strategie 3. Medewerkers 4. Structuur en processen
Klik hier om te test in te vullen. Na het invullen van de scan ziet u in een oogopslag welke factoren meer aandacht behoeven.
Management testboek De quickscan op M@n@gement is ontleend aan het Management Testboek van Loek Wijchers. Het boek bevat nog 44 andere testen waarmee u uzelf en uw organisatie toetst. Geen theoretische verhandelingen maar direct toepasbaar gereedschap. Elke test geeft u praktische tips om beter te presteren.