zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Etcetera en bol.com winnen Effie

19 november 2012 - Het Amsterdamse reclamebureau Etcetera heeft een Gouden Effie in de wacht gesleept. Het bureau won de prijs voor de bol.com-campagne 'Het vliegwiel van de beste winkel van NL'. De Effie is de belangrijkste Nederlandse reclamevakprijs en werd uitgereikt tijdens 'De 24 uur van de Reclame' in Amsterdam.

De jury noemde de campagne 'een uitstekende marketingcase, waarin consequent is gewerkt aan de verbreding van het merk. Bol.com wist zicht te ontwikkelen van een betrouwbare webwinkel, gespecialiseerd in mediaproducten, naar dé (online + offline) winkel van Nederland'. Ook was de jury onder de indruk van het ambitieniveau in de case en de gerealiseerde commerciële resultaten: een consistente omzetgroei, en groei van het aantal klanten, waarbij de nieuwe categorieën zorgen voor een snellere stijging. 



Retailfrustraties
Creative director Ben Imhoff van Etcerera en verantwoordelijk voor bol.com: "Voor deze case zijn we creatief helemaal losgegaan op retailfrustraties en het is mooi dat we daarvoor nu bekroond worden, na twee eerdere zilveren Effies in voorgaande jaren." 

Reclamefestival
De uitreiking van de EffieAwards door BVA en VEA maakte dit jaar voor de derde keer deel uit van het reclamefestival 'De 24 uur van de Reclame'. Dit dagvullende event met als thema 'Creativity can change the world' vond plaats in de Amsterdam Convention Factory. Onder de sprekers was ook de Amerikaanse ex-president Bill Clinton. In totaal werden een gouden, zes zilveren en zeven bronzen Effies uitgereikt.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Gratis handboek geeft ‘Grip op reclame’
 Gebruik angst of idealen om consumenten te verleiden
 Reclame op smartphone werkt
 Is het einde van de traditionele reclame nabij?
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10