zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Finalisten NIMA AWARDS 2012 bekend

30 oktober 2012 - De finalisten voor de NIMA AWARDS 2012 zijn bekend. Grote namen maken op 22 november hun opwachting in het Miele Inspirience Centre om de jury en het publiek te overtuigen van de manier waarop zij het verschil maken met hun bijzondere prestaties. Op donderdag 25 oktober vond de tweede jurysessie plaats onder leiding van juryvoorzitter René Repko. Na een langdurig juryberaad en de nodige inhoudelijke discussie zijn de finalisten bepaald.


Marketing Company


De beste marketingorganisatie levert over een middellange periode een constante hoogwaardige prestatie die zich enerzijds vertaald heeft in stijgende bedrijfsresultaten, en anderzijds binnen de "BV Marketing Nederland" in het oog springt en een voorbeeldfunctie bekleedt.
In deze categorie zijn de volgende organisaties verkozen tot finalist:
- Coolblue
- Efteling
- Unilever
- Rituals 

Marketing Launch

De lancering van het jaar inspireert met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. De finalisten in deze categorie hebben met hun lancering iets toegevoegd aan het domein/speelveld waarin het gelanceerd is. Ze hebben op effectieve wijze marktpositie verworven door ofwel op unieke wijze te voorzien in een behoefte of een nieuwe behoefte te creëren.
In deze categorie zijn de volgende marketingconcepten benoemd tot finalist:
- Hago Next
- 2theloo
- De Vegetarische Slager 

Marketing Turnaround

De finalisten in de categorie Marketing Turnaround inspireren door in de huidige tijdgeest opnieuw relevantie en actualiteit te creëren voor de (nieuwe) doelgroep/gebruikersgroep van de betreffende organisatie.
In deze categorie zijn de volgende organisaties benoemd tot finalist:
- Het Scheepvaartmuseum
- Hunkemöller 

NIMA Oeuvreprijs Marketing Personality

Voor het eerst dit jaar zal NIMA een Oeuvreprijs toekennen aan een bekende Marketing Personality. De Marketing Personality is unaniem door de jury gekozen en is een inspiratiebron die voor zijn/haar omgeving functioneert als ‘enabler’. De Marketing Personality bouwt waarde vanuit purpose en bezieling en heeft een track record van marketingprestaties op zijn/haar naam staan. De personality is daarmee onderwerp van gesprek als het gaat om inspirators, visionairs of influentials in het vak. Wie de Marketing Personality is, onthullen we pas op de avond zelf. Hij/zij zal uiteraard aanwezig zijn om deze prestigieuze prijs in ontvangst te nemen.

Uw stem maakt het verschil
Heeft u uw plek tussen die 300 topmarketeers al veilig gesteld? En bent u degene die het verschil maakt met uw stem in de publieksjury? Meld u dan nu aan op www.nimaawards.nl.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Genomineerden NIMA B2B AWARD bekend
 Bedrijven laten marketingkansen via medewerkers onbenut
 Wie is het DM Talent en DM M|V van het jaar 2012?
 Financiële sector kan nog veel meer halen uit e-mailmarketing
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10